Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 57
  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    NY
    Posts
    1,492

    junkyard/flea market by shea stadium

    has anybody been over there? i went there today to look at it shit is crazii i wanna kno if neone else copped parts over there or some shit need feedback lol


  2. #2
    Gold Member RB MOTORSPORTS's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    NY
    Posts
    6,522
    mexican hustlers lmaoo that road it fuckedddd up!
    Last edited by RB MOTORSPORTS; 10-08-2007 at 07:33 PM.
    RB MOTORSPORTS


    ALWAYS ONE STEP AHEAD

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    NYC
    Posts
    3,915
    I hope that tear that shit down.

    Dont support that shithole junkyard.



    .Stage 2.
    :cheerleader:
    Have no Fear..Ram her Rear.


    .NycFox's Old Love..The 2000 Hatch.

    .NycFox's 2002 WRX Wagon.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    NY
    Posts
    1,492
    lol man i jus found out about this cuz of my pops mentoned it ina convo, i seen soem dope teggys there tho but that roads dere are all fucked up, does neone kno the best spot for shit?

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    NY
    Posts
    1,492
    why whats wrong with it

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Queens
    Posts
    3,275
    Makes the area look bad. Plus most of the people who work there aren't even mechanics and dont know much.
    -sb

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    NYC
    Posts
    3,915
    Quote Originally Posted by DJEJ View Post
    why whats wrong with it
    Because they are mostly stolen parts, they did shit ass work and that place is disguting and a disgrace to any neighborhood.

    Get your parts from a legitimate business.

    Dont support that shithole.



    .Stage 2.
    :cheerleader:
    Have no Fear..Ram her Rear.


    .NycFox's Old Love..The 2000 Hatch.

    .NycFox's 2002 WRX Wagon.

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,521
    all around lol, but there's a warehouse somewhere that you can get oem parts 4ship
    B20S' SAVE THE SINGLES CREW member #11
    Crew "Against Drunk Driving" Member #19


  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    NYC
    Posts
    3,915
    Quote Originally Posted by sbx213 View Post
    Makes the area look bad. Plus most of the people who work there aren't even mechanics and dont know much.
    THANK YOU.



    .Stage 2.
    :cheerleader:
    Have no Fear..Ram her Rear.


    .NycFox's Old Love..The 2000 Hatch.

    .NycFox's 2002 WRX Wagon.

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1,521
    Quote Originally Posted by NycFox View Post
    Because they are mostly stolen parts, they did shit ass work and that place is disguting and a disgrace to any neighborhood.

    Get your parts from a legitimate business.

    Dont support that shithole.
    that's true, dont try to cut and get everything legit
    B20S' SAVE THE SINGLES CREW member #11
    Crew "Against Drunk Driving" Member #19


Page 1 of 6 1 2 3 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •